[Artikel] Tävla om biljetter till Swatch TTR Art Rules Night på Berns

Har tävlat varenda grej här på sidan men har inte vunnit ett enda shit.Det är dags tycker jag TACCCCCCCKKKKKKKK

Låter som att det kan bli en jäkla kul kväll. Skulle va härligt om man fick va med!
Cookies for everyone!

Hade varit grymt att få dricka bärs, lyssna på grym musik och ha en episk kväll med lite galna brädåkare. Sen lär man ju kunna ha koll på klocka så man slipper inse att den är fem i tre eller fem i fem nu när swatch är där ;)

Eft att ha jobbat i Riksgränsen omr & bara träffat lavinbjärn & fjällämlar, behöver jag träffa folk!! STHLM puls, Berns och rörelse till Johnossi.

Please!

Gjorde säsong i Fernie 09/10, enligt localsen sämsta vintern på minst 20 år, gjorde nu i år säsong i Bad Gastein, sämsta året på 30 år. Men ändå så finns glöden för en ny säsong! Låt mina två snömässigt dåliga säsonger (även om det varit de roligaste perioderna under mitt liv) toppas med en fet kväll med att stå och skrika till Summerbreeze med Johnossi med en massa likasinnade!

Fred ut och välj rätt;)

Biljetterna är skickade till vinnarna. Stort grattis! (Observera att det är en åldersgräns på 20 år)

Tillbaka
Topp