Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Teståkt och betygsatt: Atomic Bent Chetler 100 (2021)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1199334" data-attributes="member: 99032"><p>Jag är av uppfattningen om ifall man hörsammar [USER=83225]@Pillard[/USER] 's andra förslag, att "</p><p><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: 'Arial'"><span style="color: rgb(20, 20, 20)"> varför inte filma åkarna på skidorna, bara några sekunder så man får en liten bild av skidans beteende och deras åkning?" så undanröjer man mycket av behovet att höra testarnas personliga reflektion. Dessutom mycket lättare för mig som tittare att kunna värdera testarens synpunkter utifrån deras åkstil.</span></span></span></p><p><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: 'Arial'"><span style="color: rgb(20, 20, 20)"></span></span></span></p><p><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: 'Arial'"><span style="color: rgb(20, 20, 20)">Sen en generell passning till kameran, visa hela skidans rockerprofil i ALLA skidrescensioner, särskilt nyheter! Antingen i helbild med zoom på tip och tail alternativt panorerat längs hela profilen.</span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1199334, member: 99032"] Jag är av uppfattningen om ifall man hörsammar [USER=83225]@Pillard[/USER] 's andra förslag, att " [SIZE=14px][FONT=Arial][COLOR=rgb(20, 20, 20)] varför inte filma åkarna på skidorna, bara några sekunder så man får en liten bild av skidans beteende och deras åkning?" så undanröjer man mycket av behovet att höra testarnas personliga reflektion. Dessutom mycket lättare för mig som tittare att kunna värdera testarens synpunkter utifrån deras åkstil. Sen en generell passning till kameran, visa hela skidans rockerprofil i ALLA skidrescensioner, särskilt nyheter! Antingen i helbild med zoom på tip och tail alternativt panorerat längs hela profilen.[/COLOR][/FONT][/SIZE] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Teståkt och betygsatt: Atomic Bent Chetler 100 (2021)
Tillbaka
Topp