Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Teståkt och betygsatt: Atomic Bent Chetler 100 (2021)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1199340" data-attributes="member: 13307"><p>För egen del så har jag tyvärr inte mäktat med att se en hel video av ngn av de nya som lagts upp på engelska. En del i det är det i (alltför) många lägen knackiga uttalet och en annan del är det som faktiskt sägs. Jag håller med [USER=83225]@Pillard[/USER] om att det verkar fasligt svårt att få fram det de vill säga om skidorna och är rätt övertygad om att både svaren från testarna och informationen från märkesrepresentanterna skulle vara annorlunda om de fick prata svenska. Jag köper idén med en internationell satsning (det gjorde ju till och med Lars Vegas trio)[ATTACH=full]2401[/ATTACH]</p><p>men min åsikt är att det är bättre att låta alla prata svenska och sen texta på engelska.</p><p></p><p>//Jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1199340, member: 13307"] För egen del så har jag tyvärr inte mäktat med att se en hel video av ngn av de nya som lagts upp på engelska. En del i det är det i (alltför) många lägen knackiga uttalet och en annan del är det som faktiskt sägs. Jag håller med [USER=83225]@Pillard[/USER] om att det verkar fasligt svårt att få fram det de vill säga om skidorna och är rätt övertygad om att både svaren från testarna och informationen från märkesrepresentanterna skulle vara annorlunda om de fick prata svenska. Jag köper idén med en internationell satsning (det gjorde ju till och med Lars Vegas trio)[ATTACH type="full"]2401[/ATTACH] men min åsikt är att det är bättre att låta alla prata svenska och sen texta på engelska. //Jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Teståkt och betygsatt: Atomic Bent Chetler 100 (2021)
Tillbaka
Topp