[Artikel] Trailer – #alltimes

Redaktionen

Aktiv medlem
Øystein Bråten, Sierra Quitiquit och Camillia Berra är några av åkarna i filmen med det #tiotalstypiska namnet #alltimes som dyker upp på ett internet nära dig senare i höst. Skön mix av snygg redigering, stora berg och parkåkning är det också.

Läs hela artikeln:

aaa nääej, kanske är det för att jag inte har ätit frukost ännu och har lågt blodsocker men detta var fasen ingen höjdare, det är urtvättat i min mening.
Jag satt under hela första minuten och hoppades på att det var en parodi på alla andra miljoner trailers och intron som har funnits i skidfilmsvärlden genom åren, med snöflingor i skärpedjup, grenar i skärpedjup, mystisk/lugn/förväntasfull musik, någon enkel font på namnen och att de skulle bryta med någon röst som sa "AND CUT!, this is so done guys, we have to come up with something new"
men istället; när parkklippet kommer så väljer de att ha med en cork 9 med inte skitbra grab, filmad från NOLLEN(!!) Det är inte hållbart när man försöker bygga upp en sådan seriös approach till filmen.

Det är snyggt med det klara ljudet från railen på 270n av och heliljudet på øystein dubb(trots att det inte är någon heli med i bild?!). Men Utöver det känns det tyvärr lite dassigt. Men kanske kör de ett psykologispel och väljer att göra en trailer som inte är särkilt bra för att man ska ha låga förväntningar på filmen, å sen bah: BOOOM! så är hela filmen sjuukt bra istället?!

Jag tror att man måste bygga trailern på er mer personlig och rolig approach om man inte har den utrustning som Redbull Media House har, tyvärr.
Isenseven gjorde en fantastisk Trailer en gång som fortfarande är fastetsad i min skallebank, här är den:
Tack för mig!

/kritiska farbrorn

#MerKommentarerPåFreeride

@Chilla Håller med i det jag förstår =) Vidare finner jag musikvalet lite trist. Det blir liksom lite högtravande och intetsägande med den där musiken. Den där musiken.

Tillbaka
Topp