TopiNieminen
Aktiv medlem
[Artikel] Trysilgondolen - Ny gondollift i Trysil
Nej, det blir det inte.Undrade om det kommer att vara en pistad backe under nya gondolen hela vägen ner till dalstationen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det blir det inte.Undrade om det kommer att vara en pistad backe under nya gondolen hela vägen ner till dalstationen
Ja det borde det vara om jag minns rätt. Den börjar allra längst ner i ett barnområde.Undrade om det kommer att vara en pistad backe under nya gondolen hela vägen ner till dalstationen
Fast den gör inte det. Den går ovan 56:an i början, sen delar den liftgatan med Knetta och högst upp går den ovanför 64:an högst upp. Du får gärna motbevisa mig detta på plats, jag är här redan och väntar på dig. Jag har åkt gondolen och kortet har jag tagit själv. Ungefär som i pistkartan här.Ja det borde det vara om jag minns rätt. Den börjar allra längst ner i ett barnområde.
Brukar åka dit i mars så får återkomma med rapport.
Mea culpa, det stämmer som du säger.Fast den gör inte det. Den går ovan 56:an i början, sen delar den liftgatan med Knetta och högst upp går den ovanför 64:an högst upp. Du får gärna motbevisa mig detta på plats, jag är här redan och väntar på dig. Jag har åkt gondolen och kortet har jag tagit själv. Ungefär som i pistkartan här.Visa bilaga 42238
10pers eller 800kg/ägg. Tio hål i golvet för skidor.Mea culpa, det stämmer som du säger.
Ska bli kul att testa. Visst är det en identisk modell med Gondolen i Åre, eller är denna lite större?