[Artikel] Vad hände med Thom8?

Redaktionen

Aktiv medlem
För ett par år sedan var karaktären Thom8 en av Freerides största profiler. Bakom namnet döljer sig Andreas Thomée och här berättar han om för- respektive nackdelar med att vara pojkrumsidol, om att träffa Jon Olsson och varför han har valt att ta ne

Läs hela artikeln:

kommer ihåg hur jag och mina polare i sexan plöjde de nya thom8 avsnitten rast efter rast och bara väntade på att skolan skulle ta slut, så att man kunde kasta sig till backen, nynnandes på det grynna soundtracket till editsen. nu kanske jag konstaterar "pojkrums idolen", men det var goa tider!

Minns detta som om det var typ 5-6 år sedan, vilket det iofs var. Kul var det, men men det märker man mest nu. Var fan 12.

Finns ju ingen sönare edit än den när han står och mimar till Rick astley's Never gonna give you up(
och han och jocob kör galet i tandådalen !! Goda tider !

Åh undrar lite då och då vart fan thom8 tog vägen och nu fick jag äntligen svar, tack. Och tack för ni drog fram ''vi ska dit'' igen, briljant!

tycker det är riktigt synd att avsnitten inte finns att se nånstans längre. Letade genom alla länkar på google för att hitta något avsnitt men hitade inget. Riktigt tråkigt faktiskt!

Tillbaka
Topp