Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Val d'Isère: En episk skidvecka med franska Friluftsfrämjandet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bus" data-source="post: 1314828" data-attributes="member: 12678"><p>Det där om ålderskategorierna undrar jag om det blev helt rätt, möjligen har man ändrat på senare år.</p><p></p><p>Innan jag föll för 55-års strecket så åkte jag ofta offpiste-grupp med UCPA.</p><p>Då var det tvärtom att man kunde åka med UCPA vanlig grupp upp till 45 men för off-piste åkare så gjorde man ett undantag upp till 55 eftersom offpiste ofta är erfarna åkare.</p><p></p><p>Och kollar man på UCPA svenska hemsida så står det 18-55 år för offpiste nivå 2-3 medans nivå 1 är 18-45 år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bus, post: 1314828, member: 12678"] Det där om ålderskategorierna undrar jag om det blev helt rätt, möjligen har man ändrat på senare år. Innan jag föll för 55-års strecket så åkte jag ofta offpiste-grupp med UCPA. Då var det tvärtom att man kunde åka med UCPA vanlig grupp upp till 45 men för off-piste åkare så gjorde man ett undantag upp till 55 eftersom offpiste ofta är erfarna åkare. Och kollar man på UCPA svenska hemsida så står det 18-55 år för offpiste nivå 2-3 medans nivå 1 är 18-45 år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Val d'Isère: En episk skidvecka med franska Friluftsfrämjandet
Tillbaka
Topp