[Artikel] Veckans Freeridemedlem: Chilla

Redaktionen

Aktiv medlem

Vi tar pulsen på och kollar av läget med veckans freeridemedlem. Denna vecka är det inte någon doldis direkt men lika härlig för det.

Läs hela artikeln:

Lee-nus

Aktiv medlem
Nu tycker jag att du tar och bestämmer dig för om det ska vara #merkommentarerpåfreeride eller #flerkommentarepåfreeride!
Det här får vi nog sitta ner och prata om snart!

Corin

Aktiv medlem
Detta var ju ett fantastiskt trevligt inslag! Freeride överlag har faktist blivit jävligt bra senaste tiden. Ovh Julius är ju alltid bra. Kan som bli svårt att toppa när ni inleder detta nya segmentet så starkt. Fast i och för sig finns det ett hyfsat stort gäng sköna freeride-medlemmar, och man kanske inte kan jämföra människor på det viset. Vad vet jag?

Keep up the good work iaf!

#flerkommentarerpåfreeride

Daniel_Karlsson

Ny medlem
Kan inte annat än hålla med! Freeride har under åren växt med sådana här lite "udda" artiklar med kvalité och lagom långa. Freeride har blivit så bra att jag sagt upp min prenumation på åka skidor efter 14år! Sen gillar jag Julius och Björns resereportage fantastisk energi och fokus på de viktigaste = att ha roligt!
Skulle gärna se lite mer om olika skidorter gärna från lite olika vinklar kanske frilansare..
Julius grymt kul o se att folk har kul på skidor inte tar allt för seriöst! Trotts duktiga åkare!
Freeride fortsätt utveckla och ha bra artiklar!

ClaraErika

Ny medlem
Videon ovan är kuglig! Så som allt annat du gör. Du har en sådan där naturlig och otrolig kraft att kunna inspirera på bästa sätt.

xviggenx

Aktiv medlem
Efter som det skrivs om att tala ur skägget måste jag säga att din solo-edit från Riksgränsen verkligen fått mig så sanslöst peppad på att försöka utforska Sverige mer på skidor. Som tidigare boende i våra södra delar har jag liksom inte tagit mig så mycket för med att bekymra mig att åka norröver när det varit närmre att dra till alperna. Det får bli ändring på det!

Rajden

Aktiv medlem
Kul att läsa något nytt, plus att få igång mer snack på sidan är ju guld värt.
Ha någonstans att vända sig till för att släcka lite av törsten av skidsuget, och att se att likasinnade människor har tänkt och gärna delar med sig av sina tankar ang olika ämnen gör att det blir ett mer levande forum.

En bra och stark inledning av en ny sorts artikel/nyhet för freeride.
Och skoj att få ta del av Julius pepp ang skidåkning och livet i sig.

Vill även hålla med Corin om att Freeride har börjat droppa sjukt bra läsning på sista tiden.
Mycket pågrund av denna tiden på året när peppet börjar bli ohejdbart.

Och tummen upp för #FlerKommentarerPåFreeride.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp