Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterläsning med Jibberisch
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chilla" data-source="post: 1189956" data-attributes="member: 36558"><p>Jag är av typen som sällan läser böcker. Gör jag det tar det typ 1 år per 100 sidor. </p><p>Denna bok föll mig dock i smaken som bara den. Jag märkte några sidor in i den att jag valde att låsas att en något autistisk människa lästa upp den för mig, det gav en jädra effekt. </p><p></p><p>Boken är sjukt lättläst och det är hög igenkänningsfaktor i många kapitel. Ett ifrågasättande på vårt samhälle med en komisk träffsäkerhet men som också skulle kunna diskuteras i timtal framför brasan med ett glas rött, tillika på en psykologi/filosofilektion i skolan. </p><p>Jag läste ut den på tre dagar och den har gjort att jag säger hej till fler främlingar. </p><p>Jag är övertygad om att denna planet hade varit en roligare plats att bo på om alla människor hade läst den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chilla, post: 1189956, member: 36558"] Jag är av typen som sällan läser böcker. Gör jag det tar det typ 1 år per 100 sidor. Denna bok föll mig dock i smaken som bara den. Jag märkte några sidor in i den att jag valde att låsas att en något autistisk människa lästa upp den för mig, det gav en jädra effekt. Boken är sjukt lättläst och det är hög igenkänningsfaktor i många kapitel. Ett ifrågasättande på vårt samhälle med en komisk träffsäkerhet men som också skulle kunna diskuteras i timtal framför brasan med ett glas rött, tillika på en psykologi/filosofilektion i skolan. Jag läste ut den på tre dagar och den har gjort att jag säger hej till fler främlingar. Jag är övertygad om att denna planet hade varit en roligare plats att bo på om alla människor hade läst den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterläsning med Jibberisch
Tillbaka
Topp