[Artikel] Wells vann halfpipen på NZ

Redaktionen

Aktiv medlem
Jossi Wells placerade sig överst på pallen när halfpipen under Völkl NZ Open ägde rum. Taylor Seaton knep andraplatsen och finske AJ Kemppainen tog bronset. Damklassen vanns av Janina Kuzma.

Läs hela artikeln:

jossi är grym, hörde dock inte riktigt vad han sa för att ljudet på musiken var för hög, eller är det bara mina öron/dator?

Varför har alla börjat benämna stället Cardrona när man för något år sedan enbart hörde talas om Snowpark NZ. Jag trodde fan att stället bara var parken men det är ju tydligen ett rätt stort ställe.

Herregud vad tjejerna suger, hahaha.

Och f377 m3d h8 ^ azzå, kl4g4r på tj3j3r !!!!!!!!!!!!!!

Idag 17:39 Av: v-larsson
Varför har alla börjat benämna stället Cardrona när man för något år sedan enbart hörde talas om Snowpark NZ. Jag trodde fan att stället bara var parken men det är ju tydligen ett rätt stort ställe.

snowpark är en annan anläggning? cardrona likaså! men ligger rätt nära varandra.

hur kan det vara en sådan enorm skillnad mellan tjejer och killar, även i slopestyle? tjejerna åker som 7 åringar med brutna ben...

killarnas dåliga atityder gör att många tjejer inte vågar åka och det blir svårare än vad det redan är. demärkte jag när jag var yngre och började åka skidor och det märker jag på många av mina tjej kompisar redan idag. tjejer kan inte bara fååka och ha kul, "vi" måste alltid duga åt killarna först, vara snygga och absolut inte dåliga om de är i en typisk killsport. även fast det är de roligaste som finns så blir det liksom lite svårare att försöka nya saker för man är rädd att kilarna ska kolla när man gör fel och då blir det svårt att man blr accepterad osvosv. visst man ska inte skylla allt på kilarna men åliga atityder hjälper verkligen inte och komentarer om att man åker som en sjuåring me brutet ben gör det knappast bättre för nån som försöker träna och göra deman tycker är kul..... antar att ni killar inte bryr er/fattar ett skit och det förväntar jag mej faktiskt inte heller.

Igår 18:12 Av: mmmmm

Jag tyckte tjejerna körde bra. Dom är fan bra mycke bättre än va du är så sluta h8a på dom!!

Igår 20:23 Av: Rogby
hur kan det vara en sådan enorm skillnad mellan tjejer och killar, även i slopestyle? tjejerna åker som 7 åringar med brutna ben...

kanske för att det är mycke mer killar som åker skidor än tjejer och dom vågar lite mer och peppar varandra att testa nya trick..hur fan tror du tjejerna kulle känna om du sa så till dom? dom blir nog inte så peppade på att testa nå trick alls. Jag tyckte iaf att tjejerna körde bra. Och bara för att du är en erfaren 7 åring med brutna ben så kommer du aldrig någonsin att klara en 900. Och hur många tjejer gör det? så du ska fan inte klaga!

Igår 10:54 Av: BeengaN

Jag tyckte tjejerna körde bra. Dom är fan bra mycke bättre än va du är så sluta h8a på dom!!

Favoritargumentet <3 dom är bättre än mig så jag får inte säga något. Så om Zlatan skulle sparka in 12 bollar i eget mål under en match och sen få rött kort för att han kapar lårbenet på Messi så får ingen klaga för att han är bättre än vad vi är? Snälla.

Och dessutom så åker jag skidor ~7 dagar på ett år så om de inte skulle vara bättre än mig så skulle det vara hyfsat förvånande. Och sluta "h8a" på mig!!!!

Idag 00:55 Av: mmmmm
Igår 10:54 Av: BeengaN

Favoritargumentet <3 dom är bättre än mig så jag får inte säga något. Så om Zlatan skulle sparka in 12 bollar i eget mål under en match och sen få rött kort för att han kapar lårbenet på Messi så får ingen klaga för att han är bättre än vad vi är? Snälla.

Och dessutom så åker jag skidor ~7 dagar på ett år så om de inte skulle vara bättre än mig så skulle det vara hyfsat förvånande. Och sluta "h8a" på mig!!!!

ska du säga nåt om att h8a?! det är du som h8ar på tjejerna! och vad fan har de här med zlatan att göra! ingen bryr sig om en jävla fotboll!

Haha, läste du ens eller? Ja, jag drev med det otroligt fula uttrycket "h8a" som du kanske inte förstod. Och fotbollen var bara för att visa vilka p12argument du använder. Jävla h8er.

Tillbaka
Topp