Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] X Games: Det perfekta åket - Shaun White
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bigbeatnick" data-source="post: 1178282" data-attributes="member: 132056"><p>Håller lite med rabbit faktiskt, visst han gör otroligt svåra trick och förtjänar cred för det men det känns lite som att titta på freestylehopp/gymnastik. Det känns mer och mer olikt vad snowboard en gång var. Men jag antar att det är oundvikligt för att sporten ska "utvecklas"? Sen kan det ju vara roligare att se lite mer cleana trick med stil. Skulle tycka det var skitkul att se nån slags tävling där man inte prioriterade spins och flips men istället gav poäng för snygg/orginell stil och höga airs. </p><p>Och jag tror inte heller någon annan hade fått 100p med exakt likadant åk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bigbeatnick, post: 1178282, member: 132056"] Håller lite med rabbit faktiskt, visst han gör otroligt svåra trick och förtjänar cred för det men det känns lite som att titta på freestylehopp/gymnastik. Det känns mer och mer olikt vad snowboard en gång var. Men jag antar att det är oundvikligt för att sporten ska "utvecklas"? Sen kan det ju vara roligare att se lite mer cleana trick med stil. Skulle tycka det var skitkul att se nån slags tävling där man inte prioriterade spins och flips men istället gav poäng för snygg/orginell stil och höga airs. Och jag tror inte heller någon annan hade fått 100p med exakt likadant åk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] X Games: Det perfekta åket - Shaun White
Tillbaka
Topp