Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] X Games: Det perfekta åket - Shaun White
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nonnereif" data-source="post: 1178291" data-attributes="member: 124868"><p>Av: pirrson Idag 21:58</p><p>nonnereif din lilla sosse, kolla inte på Shaun om det eldar upp dig så mycket. Jag vet att det egentligen är helt meningslöst att svara på din kommentar men jag kör i alla fall. Du framstår som en fullständig idiot på så många sätt. Finns det andra som också har skyldigheter emot dig? Varför ska han, eller någon annan för den delen acceptera mindre i sponsorpengar/lön för att göra dig nöjd? Flytta till kuba eller tänk 2 gånger innan du slänger ur dig ogenomtänkt skitsnack.</p><p></p><p></p><p></p><p>för det första, hur är min politiska åsikt relevant i det här sammanhanget? och du säger även att du "svarar" på min fråga men jag ställde ingen fråga och om jag hade gjort det så gav du ändå inget konkret svar? ingen har skyldigheter gentemot mig, det har jag heller aldrig påstått och jag har inte sagt att nån ska acceptera mindre sponsorpengar, jag demonstrerade bara hur högfärdig och uppblåst han är genom att lämna red bull för att han "bara" fick 6 miljoner vilket är den näst högsta lönen någon red bull åkare har. t.ex tom wallisch skrev på ett sexsiffrigt kontrakt med north face (2 mil enligt okonfirmerade källor) och han släpper ändå banger edits hela tiden, har vunnit allt iår hittils och han levererar hela segments med flera olika filmbolag varje år. han förtjänar det mer, och om du hade läst min kommentar och inte varit en komplett idiot så hade du förstått att det jag försökte få fram var att shaun inte förtjänar att sitta i den positionen han gör. f.ö så var din lilla tuffa kommentar om kuba jävligt... logisk? eftersom om man bor i kuba så slänger man inte ur sig kommentarer alls med tanke på att med deras kommunistiska styre så får man tungan kapad om man säger fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nonnereif, post: 1178291, member: 124868"] Av: pirrson Idag 21:58 nonnereif din lilla sosse, kolla inte på Shaun om det eldar upp dig så mycket. Jag vet att det egentligen är helt meningslöst att svara på din kommentar men jag kör i alla fall. Du framstår som en fullständig idiot på så många sätt. Finns det andra som också har skyldigheter emot dig? Varför ska han, eller någon annan för den delen acceptera mindre i sponsorpengar/lön för att göra dig nöjd? Flytta till kuba eller tänk 2 gånger innan du slänger ur dig ogenomtänkt skitsnack. för det första, hur är min politiska åsikt relevant i det här sammanhanget? och du säger även att du "svarar" på min fråga men jag ställde ingen fråga och om jag hade gjort det så gav du ändå inget konkret svar? ingen har skyldigheter gentemot mig, det har jag heller aldrig påstått och jag har inte sagt att nån ska acceptera mindre sponsorpengar, jag demonstrerade bara hur högfärdig och uppblåst han är genom att lämna red bull för att han "bara" fick 6 miljoner vilket är den näst högsta lönen någon red bull åkare har. t.ex tom wallisch skrev på ett sexsiffrigt kontrakt med north face (2 mil enligt okonfirmerade källor) och han släpper ändå banger edits hela tiden, har vunnit allt iår hittils och han levererar hela segments med flera olika filmbolag varje år. han förtjänar det mer, och om du hade läst min kommentar och inte varit en komplett idiot så hade du förstått att det jag försökte få fram var att shaun inte förtjänar att sitta i den positionen han gör. f.ö så var din lilla tuffa kommentar om kuba jävligt... logisk? eftersom om man bor i kuba så slänger man inte ur sig kommentarer alls med tanke på att med deras kommunistiska styre så får man tungan kapad om man säger fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] X Games: Det perfekta åket - Shaun White
Tillbaka
Topp