Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Arvika > Uppsala - Platser Lediga! RollinSnow 1okt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jkbmp" data-source="post: 907778" data-attributes="member: 89028"><p>Tja!</p><p></p><p>Har just nu 3 platser kvar i bilen till RollinSnow Railtour stoppet i Uppsala..</p><p></p><p>Vi lämnar Arvika runt 04:00 på lördagsmorgon</p><p>Och lämnar Uppsala så fort de är klart! Alltså runt 18:00</p><p>Vi kommer åka den här vägen: <a href="http://g.co/maps/sqf8n" target="_blank">http://g.co/maps/sqf8n</a></p><p>Alltså Arvika > Karlstad, Sen via E18 genom Örebro vidare till Västerås, efter de svänger av mot Uppsala via rv55.</p><p>Kör Diesel (som de ser ut nu) så blir inte allt för dyrt! </p><p></p><p>Skriv till mig här på freeride eller på facebook! Om vi är lite mer bekanta!</p><p></p><p>Hade fint!</p><p>/Johan</p><p></p><p>RollinSnow på facebook! - <a href="http://www.facebook.com/pages/RollinSnow-railtour/140692906016297" target="_blank">http://www.facebook.com/pages/RollinSnow-railtour/140692906016297</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jkbmp, post: 907778, member: 89028"] Tja! Har just nu 3 platser kvar i bilen till RollinSnow Railtour stoppet i Uppsala.. Vi lämnar Arvika runt 04:00 på lördagsmorgon Och lämnar Uppsala så fort de är klart! Alltså runt 18:00 Vi kommer åka den här vägen: [URL]http://g.co/maps/sqf8n[/URL] Alltså Arvika > Karlstad, Sen via E18 genom Örebro vidare till Västerås, efter de svänger av mot Uppsala via rv55. Kör Diesel (som de ser ut nu) så blir inte allt för dyrt! Skriv till mig här på freeride eller på facebook! Om vi är lite mer bekanta! Hade fint! /Johan RollinSnow på facebook! - [URL]http://www.facebook.com/pages/RollinSnow-railtour/140692906016297[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Arvika > Uppsala - Platser Lediga! RollinSnow 1okt
Tillbaka
Topp