as

as
Det kanske är ett bra sätt för vissa att lära sig på det viset. Då är det väl inte onödigt att fråga folk hur man gör? Dom kanske vill veta exakt hur dom ska göra innan dom vågar sig på tricket!

MEN jag håller ändå med om att det blivit för mycket sånna trådar på sistone. Som någon nämt tidigare i något forum borde freeride uppdatera sitt tricklexikon

as
det är ju lite det Freeride forumerna går ut på att lära sig av dom som kan få tips osv.

as
pro_edvard sa:
det är ju lite det Freeride forumerna går ut på att lära sig av dom som kan få tips osv.
Ja det är sant, men om du tänker efter har det varit på tok för mycket trådar om "hur man lär sig ett trick" och "vad är det här för trick". Bara freeride uppdaterar sitt tricklexikon med mer videoklipp kommer förhoppningsvis dessa forum inte finnas mer

Senast ändrad:
as
borde ju gå att fråga allt i officiella vad gör jag för trick tråden jag gjorde för ett tag sen
men alla värkar vara tvugna att göra en egen tråd ändå

as
håller med, men man kanske inte vill testa tricket om man inte vet hur man gör tex lite överdrivet deetta men ändå man ska göra bacflip så kastar man sig framåt

as
Denna tråd var då defenetivt 1000ggr onödigare eftersom att denna leder inte till nån nytta?.
Vilket backflip trådarna gör.

as
Håller med andra om att den HÄR tråden var 10000000ggr onödigare vafan vissa försöker väll lära sig och då kan det väll vara bra med lite tips från "pro's" som dig???
men självklart finns det onödiga trådar men visa mig nått forum där det inte finns onödiga trådar så tar jag tillbaka det jag sagt !!!!!

Tillbaka
Topp