Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
asd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superD" data-source="post: 524985" data-attributes="member: 85997"><p>jag tror tyvärr inte att du kommer hitta en cykel som passar till allt...och problemet är att om du är nybörjare så behöver du en downhillcykel för att tycka åre är kul...första gången jag var där så hade jag en cykel som var ett kompromiss mellan crosscountry och dirt och det blev många många ggr över styret kan jag lova...det är otroligt stor skillnad om man har en ren dh cykel.</p><p></p><p>så mitt tips är att köpa en begagnad dh-cykel tex. azonic,umf eller liknande...eller så köper du en hoj som funkar i skogen om det är där du tänker köra mest, men då hyr du cykel när du ska köra dh...men du ska veta att dh är så galet kul att du köper en sån cykel efter att ha provat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superD, post: 524985, member: 85997"] jag tror tyvärr inte att du kommer hitta en cykel som passar till allt...och problemet är att om du är nybörjare så behöver du en downhillcykel för att tycka åre är kul...första gången jag var där så hade jag en cykel som var ett kompromiss mellan crosscountry och dirt och det blev många många ggr över styret kan jag lova...det är otroligt stor skillnad om man har en ren dh cykel. så mitt tips är att köpa en begagnad dh-cykel tex. azonic,umf eller liknande...eller så köper du en hoj som funkar i skogen om det är där du tänker köra mest, men då hyr du cykel när du ska köra dh...men du ska veta att dh är så galet kul att du köper en sån cykel efter att ha provat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
asd
Tillbaka
Topp