Åsiker/Hjälp!!!

MasterJinnai

Ny medlem
Åsiker/Hjälp!!!
Ciao!

Nu skall jag införskaffa min en ny bräda...

Valet står mellan:

1. HEAD Intelligence, 166/25.9
2. NITRO Shogun 166/25.8

Vad skall jag välja? Är mycket glad för hjälp i ärendet...

MVH,

Jinnai

Åsiker/Hjälp!!!
Nitro, för att märket i sig är snäppet mindre spy än Head....sorry...ganska okonsumentvänlig synpunkt, men ändå

Åsiker/Hjälp!!!
Nitro och Head är rätt mycket spy båda två, men jag håller med mwintz, Nitro är lite mindre spy.

Lite okonstruktivt kanske, men ärligt. Om du kan tänka dig något annat märke så rekommenderar jag en
Glissade, Big Gun 168/26,1.

Åsiker/Hjälp!!!
OK mina herrar...

Tack för åsikterna, men...

Varför faller inte HEAD lr Nitro på tungan? Har själv kört en massa olika brädor under åren. (bl.a. Burton, Revelation, Ride och började självklart på en GNU för ca. 12-13 år sedan..)

Nu är jag sugen på ngt. annat och kikade på dessa två...

Men jag undrar bara varför ex. Glissade skulle vara bättre?
Konstruktion? Vikt? Kvalité? Garanti? Coolness? Priset är en smula underordnat om man får en bra bräda för pengarna, så det tar vi inte upp...

Nåja, jag skulle vara grymt tacksam för flera åsikter, synpunkter eller kapningar av snowboardval (ovan ;-)) för den delen...

Må Väl!

Jinnai

Åsiker/Hjälp!!!
nitro shogun är helt klart den coolaste brädan på marknaden just nu, men man kan inte väga under 80 kg på denna bräda, jag körde en månad förra säsongen på en nitro natural men den knäckte jag å köpte en shogun och första gången jag körde på den blev jag ärligt talat rädd, den är så hård.
men tycker man om att åka fort o använder sig av benen så är det bara att köra!!
lycka till!! gabbe!!
(ordet fladdra finns inte i shoguns vokabulär)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp