Åsikter om Hojmark?

Blide

Medlem
Åsikter om Hojmark?
Funderar på att åka med www.hojmark.se i vinter, någon som gjort detta? Funderade också på om dom har nått med Nortlander (som jag läst sådär skojiga saker om här i forumet...) att göra iom att de också är danska?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp