Atomic Ben Chetler, För longa?

Pop-fiske

Ny medlem
Atomic Ben Chetler, För longa?
Hej,

Har sett lite på Atomic Ben Chetler. Men dom är ju i 183cm. Jag er 168cm, 170 till vinteren, vikten är 53 kg. Vil dom blir för longa for meg? Blir ju för det mesta i skogen, och lite turar på berget !;-
Är enn god åkare, har varit mycke i off-pisten !
 
Atomic Ben Chetler, För longa?
Bra skida i sig men belaget är fan skämmigt dåligt. Har servat många av den typen och det är inte mkt som sitter kvar på skidan efter en säsong!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp