Atomic Punx

• Trådstartare Trådstartare jns
  • Start datum Start datum

jns

Ny medlem
Atomic Punx
Skriver det här för jag hittar inget varken bland recensionerna eller på forumet. Men är det någon som testat Atomic punx 07/08 modellen ? Verkar vara en schysst skida men skulle vilja veta lite om hur flexet beter sig osv. Skriv gärna vikt och hur ni åkt på skidan också!

Tack på förhand

Atomic Punx
Jag har inte kört Atomic Punx.. utan jag körde på Urban (Atomic Urban Punx), skön skida, inte överdrivet mjuk, stabil fakie, inte så lönnskön i pist kanske men jag är å andra sidan ingen piståkare så jag kan inte avgöra. Jag är 180 och har kört på 175 den här säsongen, väger väl typ 65-70, jag gillade dom.

EDIT: Slaktat skidan ganska hårt, har railat mycket, och kört på grus typ och slängt mig från klippor och alltmöjligt, skidorna lever...
bindningarna som jag köpte med dock.. R.I.P

förövrigt finns det inget som heter sw****... bara fakie!
fakie is the word to stay. jag vill inte ens säga the S-word.

Senast ändrad:
Atomic Punx
jag har kört på den skidan iår. har inte hunnit testa så mkt, men det ja har hunnit fått fram är att det är en grymt sköön skida överallt enligt mig, kanske inte grym pistskida eftersom den är mer gjord för park oså:D dom håller väldigt bra, min skistopper sprack dock i plasten helt totalt men det ska gå på reklamtion och ja landade oturligt då. skön skida, pris värd.

Atomic Punx
Jag har kört på punxen i år, och dEt är en grymt skön skida som är stabil och ganska mjuk å ganksa smooth popp, Den funkar skit bra i puder pist stora hopp rails och småjibb!
Dock så pejjade min stål kant. men annars haren fukat skitbra :D

Atomic Punx
Railson sa:
Jag har kört på punxen i år, och dEt är en grymt skön skida som är stabil och ganska mjuk å ganksa smooth popp, Den funkar skit bra i puder pist stora hopp rails och småjibb!
Dock så pejjade min stål kant. men annars haren fukat skitbra :D
vaart pajjade den??

Snödjup

Tillbaka
Topp