Atomic punx

Atomic punx
tja! är det någon som har erfarenheter från atomic punx så skriv det här! själva har jag hört att allas stålkanter går av. jag har haft mina 2010:or (lila gula) i två säsonger och har inte en ända spricka i stålkanterna och förra säsongen åkte jag runt 70 dagar på de! Måste väl haft tur som fått ett par super exemplar antar jag!

PEACE

Atomic punx
Timbe sa:
Köpte ett par 2012or nyss nere i Mayrhofen. Hitills har de varit helt underbara :)
okej, najjan! får 2013 om några dagar och alla säger att derar stålkanter går av på 12048148 ställen! Inte kul om det blir så... för övrigt är punxen den skönaste skidan jag nån gång åkt på!

Senast ändrad:
Atomic punx
Atomic punx
jag har ett par 2012 men har bara åkt med dom en helg i kläppen och en session på ett pvc rör men jag tycker dom är grymt härliga o åka på ;D det ända som har hänt på mina det är att det skalas bort lite små bitar på kanten på ovansidan :/ men det gör det ju på alla skidor ju

Atomic punx
2012-2013modell är väl likadana om jag inte ser helt fel.

Stålkanter går av på mer eller mindre alla parkskidor om man kör rails/boxar/trappor/betong.
Detta är pga att dom inte är gjorda för det, det får man bara godta.
Om nu dina stålkanter går av så kan du ju prova att reklamera dom, om butiken säger nej så kan du be atomic göra en värdering på om det är reklamation eller inte.

Om det nu inte blir godkänt av atomic kan butiken kräva att du betalar fraktkostnaderna.

Tillbaka
Topp