Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Atomic Redster s9 vs. Völkl Racetiger SL13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allan_sladd" data-source="post: 1094602" data-attributes="member: 138834"><p>Inför min resa till Kitzbühel.</p><p>I år tänker jag hyra skidor istället för att ta med mina egna Head slalom-dam-race-skidor. Inför resan har jag testat:</p><p>Rossignol Hero Elite HP 171cm</p><p>Rossignol Hero ST 167cm</p><p>Atomic Redster S9 165cm</p><p>Völkl Racetiger SL 13 165cm </p><p></p><p>Visserligen har jag en alldeles egen amatörmässiga åsikt om skidorna men skulle vilka ha även andras åsikter. Vad tycker ni? Vilka ligger närmast en race-skida att åka friåkning i pist med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allan_sladd, post: 1094602, member: 138834"] Inför min resa till Kitzbühel. I år tänker jag hyra skidor istället för att ta med mina egna Head slalom-dam-race-skidor. Inför resan har jag testat: Rossignol Hero Elite HP 171cm Rossignol Hero ST 167cm Atomic Redster S9 165cm Völkl Racetiger SL 13 165cm Visserligen har jag en alldeles egen amatörmässiga åsikt om skidorna men skulle vilka ha även andras åsikter. Vad tycker ni? Vilka ligger närmast en race-skida att åka friåkning i pist med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Atomic Redster s9 vs. Völkl Racetiger SL13
Tillbaka
Topp