K2 Fujative lätt..har ett par 179 monterade på core center helt sjuka att göra butters med köra switch,rails och dom är inte alls som spaghetti i pisten som alla säger (om man inte väger hur mkt som helst) .Dom är hyfsat lätta också ,ganska mkt lättare än t ex Dynstar promodel.
//Pep
-peace