Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Att hyra ut i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="throwaway123" data-source="post: 1080648" data-attributes="member: 160639"><p>Om din stuga håller standarden (vilken den absolut borde då den är nybyggd) kan du hyra ut den via Skistar för en viss procent (som Johan skriver). Du får inte in lika mkt pengar som du skulle via Airbnb eller liknande men å andra sidan behöver du inte lyfta ett finger.</p><p>Annars kan du försöka hyra ut den till säsongare, både privat och via Skistar.</p><p></p><p>Städnings-mässigt vet jag inte om du måste använda dig av Skistars system eller kan beställa städ på egen hand. Kan vara värt att kolla upp om du kan beställa städningen själv direkt via städbolaget då Skistar som mellanhand tar närmare 40% (om jag kommer ihåg rätt) av städkostnaden för absolut ingenting (detta gäller även för gäster som hyr stuga via Skistar).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="throwaway123, post: 1080648, member: 160639"] Om din stuga håller standarden (vilken den absolut borde då den är nybyggd) kan du hyra ut den via Skistar för en viss procent (som Johan skriver). Du får inte in lika mkt pengar som du skulle via Airbnb eller liknande men å andra sidan behöver du inte lyfta ett finger. Annars kan du försöka hyra ut den till säsongare, både privat och via Skistar. Städnings-mässigt vet jag inte om du måste använda dig av Skistars system eller kan beställa städ på egen hand. Kan vara värt att kolla upp om du kan beställa städningen själv direkt via städbolaget då Skistar som mellanhand tar närmare 40% (om jag kommer ihåg rätt) av städkostnaden för absolut ingenting (detta gäller även för gäster som hyr stuga via Skistar). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Att hyra ut i Åre
Tillbaka
Topp