ekke_boy Ny medlem 2005-10-31 Avfärd den 13 november mot St. anton. #1 Hej hallå alla.. ska ta mig till Anton den 13e, tänke kolla upp ifall de fanns fler resenärer som tar sig från köpenhamn samma da?
Hej hallå alla.. ska ta mig till Anton den 13e, tänke kolla upp ifall de fanns fler resenärer som tar sig från köpenhamn samma da?