fellkan Ny medlem 2007-01-24 avlångt huvud? #1 Har någon nåt förslag på en bra hjälm av typ Freeride (med mjuka öron)
Tobias_L Ny medlem 2007-01-24 avlångt huvud? #2 man kan jag köpa rosa lös öron med sugploppar i skidshopen tandådalen. Dom är riktigt mjuka och fina. Har sett en hel del skidskole kids med sånna.
man kan jag köpa rosa lös öron med sugploppar i skidshopen tandådalen. Dom är riktigt mjuka och fina. Har sett en hel del skidskole kids med sånna.
Jag_alskar_skidor Ny medlem 2007-01-28 avlångt huvud? #3 Giro BL! Lätt snyggast med White camo, men det är ju vad jag tycker... Annars R.E.D. //Axel
D Deleted member 65291 Guest 2007-01-28 avlångt huvud? #4 Giro BL är den fulaste hjälm som någonsin gjorts.. !!! JÄVLA GRIGSHJÄLM FYFAN SÄGER JAG BARA; MAN SER UT SOM NÅTT JÄVLA OLLONHUVE I DOM , USCH! köp Firo Fuse eller Giro 10
Giro BL är den fulaste hjälm som någonsin gjorts.. !!! JÄVLA GRIGSHJÄLM FYFAN SÄGER JAG BARA; MAN SER UT SOM NÅTT JÄVLA OLLONHUVE I DOM , USCH! köp Firo Fuse eller Giro 10
J J-Landahl Guest 2007-01-28 avlångt huvud? #5 alwaysCrash sa: Giro BL är den fulaste hjälm som någonsin gjorts.. !!! JÄVLA GRIGSHJÄLM FYFAN SÄGER JAG BARA; MAN SER UT SOM NÅTT JÄVLA OLLONHUVE I DOM , USCH! köp Firo Fuse eller Giro 10 Klicka för att se resterande... överreagera?
alwaysCrash sa: Giro BL är den fulaste hjälm som någonsin gjorts.. !!! JÄVLA GRIGSHJÄLM FYFAN SÄGER JAG BARA; MAN SER UT SOM NÅTT JÄVLA OLLONHUVE I DOM , USCH! köp Firo Fuse eller Giro 10 Klicka för att se resterande... överreagera?