B Brunback Ny medlem 2008-10-26 Avoriaz 2009 #1 Hej! Vi skall nu ner till Avoriaz och säsonga. Vi har en lägenhet med en ledig plats kvar. Kontakta mig om du är intresserad. Mvh Seb
Hej! Vi skall nu ner till Avoriaz och säsonga. Vi har en lägenhet med en ledig plats kvar. Kontakta mig om du är intresserad. Mvh Seb