Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Avoriaz&Morzine (Frankrike) 2009!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tingilya" data-source="post: 516831" data-attributes="member: 89984"><p>Tjena! fler svenskar! Morzine är skit bra, en massa britter iof ;-) Jobb vet jag inte så mycket om för jag jobbar inte, men frågar man runt så är det nog inte svårt att hitta, kompisarna har inte haft några problem. Festandet är mycket och ofta, ryktesvis bättre än uppe i Avoriaz, eftersom det är många fler säsongare här. Cavern är många säsongare i, Garage (drum and base) också, och tisdagar=sesonaries night!</p><p>Själva skidområdet Morzine har jag inte varit så mycket i, men de har en ok park i Let Gets. Är ni i Avoriaz för säsongen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tingilya, post: 516831, member: 89984"] Tjena! fler svenskar! Morzine är skit bra, en massa britter iof ;-) Jobb vet jag inte så mycket om för jag jobbar inte, men frågar man runt så är det nog inte svårt att hitta, kompisarna har inte haft några problem. Festandet är mycket och ofta, ryktesvis bättre än uppe i Avoriaz, eftersom det är många fler säsongare här. Cavern är många säsongare i, Garage (drum and base) också, och tisdagar=sesonaries night! Själva skidområdet Morzine har jag inte varit så mycket i, men de har en ok park i Let Gets. Är ni i Avoriaz för säsongen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Avoriaz&Morzine (Frankrike) 2009!
Tillbaka
Topp