Tjena! fler svenskar! Morzine är skit bra, en massa britter iof ;-) Jobb vet jag inte så mycket om för jag jobbar inte, men frågar man runt så är det nog inte svårt att hitta, kompisarna har inte haft några problem. Festandet är mycket och ofta, ryktesvis bättre än uppe i Avoriaz, eftersom det är många fler säsongare här. Cavern är många säsongare i, Garage (drum and base) också, och tisdagar=sesonaries night!
Själva skidområdet Morzine har jag inte varit så mycket i, men de har en ok park i Let Gets. Är ni i Avoriaz för säsongen?