Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Avundsjuka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freddag" data-source="post: 1655" data-attributes="member: 7274"><p>Nu blir jag avundsjuk på Anders Lundin, den senaste proffsfotografen. Några höjdarkort tyckar jag inte at han hade (några schyssta på nån Hjälm dock...), och så hade han tagit korten på massa trevliga ställen som jag inte har råd att åka till. Jag blir avundsjuk. Känns som han har tagit lite halvdana kort för att irritera mig!</p><p></p><p>Nej då. Inte är jag bättre. Mycket sämre snarare... Men avundsjuk blir jag som sagt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freddag, post: 1655, member: 7274"] Nu blir jag avundsjuk på Anders Lundin, den senaste proffsfotografen. Några höjdarkort tyckar jag inte at han hade (några schyssta på nån Hjälm dock...), och så hade han tagit korten på massa trevliga ställen som jag inte har råd att åka till. Jag blir avundsjuk. Känns som han har tagit lite halvdana kort för att irritera mig! Nej då. Inte är jag bättre. Mycket sämre snarare... Men avundsjuk blir jag som sagt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Avundsjuka
Tillbaka
Topp