Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Avundsjuka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1656" data-attributes="member: 10565"><p>Ursäkta Hannes, men jag tror inte att du riktigt fattat vad det handlar om. En gissning är att du är en av dom som hellre jibbar i pipen en dag med 60cm puder än bränner off-piste. Har jag rätt? Däremot har killen bakom kameran alla rätt. Dom här bilderna visar vad allt handlar om. Känsla. Inga toppåkare på bilderna (i alla fall ingen jag känner till) men dom har ju soul. Kolla bilderna från Engelberg. Världsklass!!! Men vi som åker skidor på riktigt saknar ju inte en som dig i pudret. Jibba på bara...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1656, member: 10565"] Ursäkta Hannes, men jag tror inte att du riktigt fattat vad det handlar om. En gissning är att du är en av dom som hellre jibbar i pipen en dag med 60cm puder än bränner off-piste. Har jag rätt? Däremot har killen bakom kameran alla rätt. Dom här bilderna visar vad allt handlar om. Känsla. Inga toppåkare på bilderna (i alla fall ingen jag känner till) men dom har ju soul. Kolla bilderna från Engelberg. Världsklass!!! Men vi som åker skidor på riktigt saknar ju inte en som dig i pudret. Jibba på bara... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Avundsjuka
Tillbaka
Topp