Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Back eller frontflip vilket är lättast
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fat-O" data-source="post: 418697" data-attributes="member: 43634"><p>Bakåt skulle jag säga eftersom du ser redan landningen när du är upp och ner. Frammåt kan dock könnas tryggare men jag gjorde bara illa mig när jag provade kan dock tillägga att det var med 1 skida och i en liten snöhög. </p><p></p><p>Men låt han prova! Eftersom han sätter det både med och utan skider på matta ska det inte vara några större bekymmer. Se bara till att ha någorlunda "säker" landning, dvs. ganska brant och lite snö. Kan näst intill lova dig att han inte drar på sig några större skador.</p><p></p><p>O and O // Fat-O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fat-O, post: 418697, member: 43634"] Bakåt skulle jag säga eftersom du ser redan landningen när du är upp och ner. Frammåt kan dock könnas tryggare men jag gjorde bara illa mig när jag provade kan dock tillägga att det var med 1 skida och i en liten snöhög. Men låt han prova! Eftersom han sätter det både med och utan skider på matta ska det inte vara några större bekymmer. Se bara till att ha någorlunda "säker" landning, dvs. ganska brant och lite snö. Kan näst intill lova dig att han inte drar på sig några större skador. O and O // Fat-O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Back eller frontflip vilket är lättast
Tillbaka
Topp