Bad Gastein 07/08 Boende?

Enena

Ny medlem
Tjeena alla skidsugna. Sommarvädret får en att längta till kylan, utsikten, ölen och till och med till att höra tyska!!

Jag och min arbetskamrat tänkte säsonga i Bad Gastein och letar just nu efter jobb.
Vi är redo för att åka ner och svina och åka sönder backarna!..
men.. boende verkar desto svårare.

Någon som vill ha roommates?

tjena tjena, kika runt i gamla forum från den senaste säsongen, där kan ni hitta mycke info samt att de e ganska lätt att få tag på boende och jobb om man e nere i god tid runt nov/dec.....lycka till....

Hirschan sa:
tjena tjena, kika runt i gamla forum från den senaste säsongen, där kan ni hitta mycke info samt att de e ganska lätt att få tag på boende och jobb om man e nere i god tid runt nov/dec.....lycka till....
inga tips fredrik men haus reinke sags vara bra jobb;)

Jag & en tjejpolare ska säsonga nu, vi vet dock inte var än men Bad Gastein är ett av ställena vi funderar lite på :) Givetvis är vi intresserade av att dela boende då, har du mkt info om B G? Har ni tänkt fixa jobb hemifrån? Vår tanke är väl iaf att försöka fixa boende hemifrån men ser inte det som ett måste, men ngt hade iaf varit bra. Jobb tror vi är lättare att fixa på plats, bara man åker ner i tid.. tänkt oss i början på december ngn gång kanske, när ska ni ner?

Hör gärna av dig! take care..
/Wilson

Vi har skickat ansökningar till lite olika ställen. Jag har inte jätte mycket info om bad gastien. Men jag och min kompis var där i vintras.
Vi hoppas på boende genom eventuellt jobb. Annars verkar boende vara den svåra biten av de hela.

Vet dock inget boende än.

Tillbaka
Topp