Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Bad Gastein 14-21 Januari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiasek" data-source="post: 922829" data-attributes="member: 128773"><p>Jag och min fru åker den 13 januari på kvällen från Skurup (Malmö) till Trelleborg och tar båten 20:00 till sassnitz </p><p>Därefter kör vi hela natten till Bad Gastein</p><p>vi åker samma väg hem på morgonen den 21 januari </p><p></p><p>Vi har två platser lediga i bilen (Opel Astra G 1.6 cng)</p><p>Det går bra att bara åka med ena hållet om man så vill</p><p>600kr/pers enkelresa (bensin och båtresan inkluderat i priset)</p><p>Gärna svar från folk som har körkort och vågar köra bil i Tyskland så vi kan bytas av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiasek, post: 922829, member: 128773"] Jag och min fru åker den 13 januari på kvällen från Skurup (Malmö) till Trelleborg och tar båten 20:00 till sassnitz Därefter kör vi hela natten till Bad Gastein vi åker samma väg hem på morgonen den 21 januari Vi har två platser lediga i bilen (Opel Astra G 1.6 cng) Det går bra att bara åka med ena hållet om man så vill 600kr/pers enkelresa (bensin och båtresan inkluderat i priset) Gärna svar från folk som har körkort och vågar köra bil i Tyskland så vi kan bytas av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Bad Gastein 14-21 Januari
Tillbaka
Topp