Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein-hjälp en nykomling
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schubertan1997" data-source="post: 1248839" data-attributes="member: 146298"><p>Hej! </p><p></p><p>Om det finns liknande trådar så ber jag väldigt mycket om ursäkt.</p><p></p><p>Jag och mina kompisar skall åka ner för ynka 2 dagars skidåkning i Bad Gastein i slutet av månaden. Då ingen av oss har varit där innan så har jag lite frågor till er som varit där.</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Finns det typ bussar som går runt i orten? Vi bor ca 1,5km från Stubnerkogelbanan och det är en rätt tradig promenad i pjäxor.</li> <li data-xf-list-type="ul">Vad rekommenderar ni att vi kör under dessa dagar för att ändå maximera upplevelsen?</li> <li data-xf-list-type="ul">Några goda men ändå prisvärda ställen att äta på? (Är studenter, inte helt panka men fine dining är inte aktuellt om man säger så).</li> <li data-xf-list-type="ul">Hur mycket brukar ni pälsa på er i klädväg?</li> <li data-xf-list-type="ul">Om ni har några andra sevärdheter som måste upplevas när vi är där så tar vi gärna emot dessa!</li> </ul><p>Stort tack på förhand!</p><p></p><p>//Jakob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schubertan1997, post: 1248839, member: 146298"] Hej! Om det finns liknande trådar så ber jag väldigt mycket om ursäkt. Jag och mina kompisar skall åka ner för ynka 2 dagars skidåkning i Bad Gastein i slutet av månaden. Då ingen av oss har varit där innan så har jag lite frågor till er som varit där. [LIST] [*]Finns det typ bussar som går runt i orten? Vi bor ca 1,5km från Stubnerkogelbanan och det är en rätt tradig promenad i pjäxor. [*]Vad rekommenderar ni att vi kör under dessa dagar för att ändå maximera upplevelsen? [*]Några goda men ändå prisvärda ställen att äta på? (Är studenter, inte helt panka men fine dining är inte aktuellt om man säger så). [*]Hur mycket brukar ni pälsa på er i klädväg? [*]Om ni har några andra sevärdheter som måste upplevas när vi är där så tar vi gärna emot dessa! [/LIST] Stort tack på förhand! //Jakob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein-hjälp en nykomling
Tillbaka
Topp