Larsus
Medlem
Bad Gastein v3
Vi är 2 kompisar som åker till Bad Gastein den 14:e med STS alpresor och ska bo på Hotel Nussdorferhof. Är det någon mer som ska ner dit då? Aldrig varit där så det vore trevligt med lite tips på bra skidåkning, gärna något tips på lagom Off pist om man åker på vanliga skidor och inte några fetingar.
/Lars
/Lars