Bad Gastein vinter 80/09

JohannaM

Ny medlem
Bad Gastein vinter 80/09
HEJ!

Tänkte åka ner och göra min första säsong i alperna, och detta i Bad Gastein. Har ännu inte hittat nån kompis som vill följa med, så åker som det ser ut själv.

Någon/några andra som ska dit i vinter och är sugna på att leta boende tillsammans?
Tänkte åka ner i börjn av januari och stanna så länge snön ligger kvar =)

Ha det bra!

//Johanna

Bad Gastein vinter 80/09
Hej ,
Jag och eventuellt en annan poalre tänkte åka ner i januari till BG och det ahde varit kul med lite mer sällskap. Vi tänkte fixa boende någon vecka först hem i från o sen boka något annat efter det där nere. Jobb ska vi fixa där nere. Du kan ju adda tankare@hotmail.com så kan vi snacka mer

Bad Gastein vinter 80/09
Tjena

JAg är ensam och sugen på att sticka ner efter årskiftet ganska omgående.
Vet inte hur länge jag stannar och vet inte vad jag ska bo.
har ni hittat något?
Kontakta mig gärna visa msn om ni känner för det..

Bad Gastein vinter 80/09
Hej igen..

KOm just på att jag kan tänka mig att köra ner om jag får med mig en till(finns inte plats till fler..pickup...packa mkt..ta me allt man äger..)....dock måste den ha körkort och va hyfsat bilvan :)

Bad Gastein vinter 80/09
Tjena, jag och en kompis skall åka till bad gastein första veckan i januari 2009. Någon annan som också är påväg dit samma tid? :)

Bad Gastein vinter 80/09
Tjenare tjenare, bor nu i München och är ruskigt sugen på att dra ner till Bad Gastein direkt efter årsskiftet. Har lägenhet i München men vill supergärna dela boende i Bad Gastein! Hör av dig så fort som möjligt =) Unlaboured@hotmail.com

Btw: Åkningen på Hintertuxerglaciären förra helgen peppar för en underbar sessong ;)

//Johan

Bad Gastein vinter 80/09
Tips till er som ska åka till BG, fixar ni inte jobbet hemifrån innan, så är det klokt att åka ner rätt tidigt. alltså innan nyår - alla bummare kommer samtidigt, efter nyår, och de bästa jobben och de bästa boplatserna går först...

Bad Gastein vinter 80/09
Tjena!!! E två killar som ska dra ner till bad i början av dec!!! Tänkte om inget drastiskt hände lösa de mesta där nere!!! Vi planerar nog att ta tåget ner....har helt oväntat genom SJ, hittat sjukt billiga biljetter ner.....Hade ju dock varit tervligt att fixat ihop ngt...!!!
Bara att höra av sig om intresset finns...
hampusbagewitz@hotmail.com

Tillbaka
Topp