Badgastein 10/1

MajaT

Ny medlem
Badgastein 10/1
Jag åker ner ensam den 10e januari, bor på vandrarhem tills jag hittar alternativt boende, någon som har några tips eller är på att dela?

Badgastein 10/1
Hey dude! Jag och två polare ska ner till Bad Gastein och är framme den 10/1. Vi ska bo på hotell Jag har egentligen inga tips (första gången i Gasteinertal). Men det hade inte varit fel med extra umgänge. Kanske går ut på kanten lite men var är du ifrån? har du köpt en flyg/busstol? Vi skall åka med Alpresor så vi har hela kittet med "åk-kort", buss och allt emellan. Som sagt hade varit kul med lite socialt umgänge (eller guide till schysst offpist :P)

Badgastein 10/1
Jag bor i sthlm, flyger till klagenfurt o tar tåget där ifrån upp till badgastein.. Vart ifrån kommer ni? Hur länge stannar ni? Lätt att vi möts upp när vi är framme, vilken tid kommer ni fram och vilket hotel ska ni bo på?

Badgastein 10/1
Vi kommer från Göteborg och åker ner med buss. Så vi kommer nog fram nån gång lördag morgon 10. Vi ska bo på ett hotell som heter Landhaus Schafflinger. Vi stannar bara en vecka(antar att du skall stanna längre). Har du varit i Bad Gastein innan? hittar du oss lr? för vi lär inte hitta till vårat eget rum de två första dagarna :P.

Badgastein 10/1
Jag kommer antingen 8 eller tio på kvällen. Det beror på vilket tåg jag hinner med.. Jag stannar så länge jag kan, har heller aldrig varit där så jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Har förmodligen en lägenhet men jag tänkte i värsta fall bo på ett vandrarhem som heter krone tills jag hittar ngt annat.. Det är bara att vi byter telefonummer så hörs vi väl nere i bg, eller?

Badgastein 10/1
Låter soft! Jävligt coolt att du drar ner själv utan att ha varit där innan. Men du är väl huvudsakligen där för åkandet lr? för vi är nämligen ute efter schysst offpist. Vi kommer ju att bo en bit utanför. Du också lr? Här är mitt Nr: 0703-343882

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp