Badgastein

alxndr

Ny medlem
Badgastein
Tjena tjena !

Jag ska ner till Badgastein för att säsonga men jag behöver hitta ett boende innan jag åker ner. Jag åker i början av december. Det kan bli att vi blir 3 st som åker men änsålänge är det bara jag. Jag undrar om det är någon som har varit i Badgastein och säsongat innan och har hemsidor eller telenummer till ställen där man kan bo bra och billigt.

Om det är några fler som har planerat in på att åka ner till Badgastein för att säsonga så hör gärna av er! Säg även till om ni har plats över i erat boende.

MVH Alexander

Badgastein
Funderar också på att dra till Badgastein, men jag hade tänkt att åka ner och bo på vandrarhem första tiden, tills man hittar något boende... Hur tar ni er ner? Bil? Flyg? Tänkte om vi kanske skulla slå våra påsar ihop och åka ner och leta... Hade också tänkt att åka i början på December nån gång nämligen...

Badgastein
Hej!
Har oxå tänkt att dra ner till badgastein över säsongen.. Håller på att leta boende hade varit kanon att hjälpas åt lite! är öppen för alla förslag.. skall ner me sts skidlärarkurs i mitt av december planerar där efter att stanna kvar säsongen ut! hör gärna av er om ni är på..! eller vet nåt jobb som är ledigt!

Ha d gott!

Badgastein
Sök boende på Milchhof i bortre delen av byn.

www.kirroyal.at har en taxiavdelning. En av taxichaffisarna har ett hus med bummarlägenheter. Maila stället, fungerar på svenska, och ta reda på Askins telefonnummer. Säg bara inte att det var jag, för då får ni nog ingenting.. Jag står nog inte så högt i kurs hos den svenska frun efter arbetsbyte..

www.sponfeldner.at
De brukar hyra ut rum till bummare. Försiktigt med festandet på rummen bara eftersom det är ett hotell. Men det brukar alltid finnas andra ställen att festa på..

Söker ni jobb på Kinarestaurangen ovanför Hervis, så ordnar de boende åt er. Ev kan de kanske ordna boende ändå?

Haus Emma ägs av en svensk tjej. Hon hyr ut billigt i början av säsongen, innan hotellgästerna kommer.

När har ni tänkt åka?
Och hur?

Jag skulle nämligen inte ha någonting emot en biltur ned till BG i december.. Och då kanske jag kan hjälpa till ännu mer.

Tillbaka
Topp