badgastein är en mysig by, men den ligger lodrätt värre...
men helt okej åkning.. hyfsade förhållande till offpist, men blir ganska snart uppkört dess värre...
hittade aldrig nån funpark o jibba i tyvärr..
om du ska ut o festa ska du bege dig till haeggbloms, sedan gatz (som stänger kl 04,00). hyfsad afterski även på silver bullet bar.
förbered dig inte på nåt annat språk än svenska!