Badgastein

Rookien

Ny medlem
Badgastein
Är nu klart att det blir en vecka i Badgastein med början den 23:e januari.
Någon som har varit där tidigare och har några sjyssta åktips? Andra tips? Eller bara en åsikt?
Eller du kanske rent utav ska dit?
Är tacksam för alla svar!

Ski or Die
 
Badgastein
badgastein är en mysig by, men den ligger lodrätt värre...

men helt okej åkning.. hyfsade förhållande till offpist, men blir ganska snart uppkört dess värre...
hittade aldrig nån funpark o jibba i tyvärr..

om du ska ut o festa ska du bege dig till haeggbloms, sedan gatz (som stänger kl 04,00). hyfsad afterski även på silver bullet bar.

förbered dig inte på nåt annat språk än svenska!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp