Badgastein

• Trådstartare Trådstartare Christoffer_Palsson
  • Start datum Start datum
C

Christoffer_Palsson

Guest
Badgastein
morsning!
Hade tänkt åka ner till Badgastein (iår oxå) och letar just nu efter boende, jobb kan man fixa senare...tror jag!!!!! Så om det är någon som skall ner nu 2001 dså tveka inte att skriva

Badgastein
Varför Badgastein? Jag har på skoj sökt jobb där, vet itne om jag får det, men de ville träffa mig. Men det känns som att skidåkningen i St Anton lockar mer, tror inte du det?? HAr du varit i Badgastein förr?
Hej hopp!

Badgastein
Hej Hej!
varför Badgastein....Jo! Jag har varit där två år innan men taldrig lyckats hålla mig kvar en hel säsong pga av min rastlöshet. Men har tänkte ändra på det i år. Själv tycker jag att Badgastein är suveränt, skidåkningen är perfekt typ 4 olika liftsystem på samma liftkort. Utelivet skojar man inte heller om, Österrikes berömdaste hotel Saltzburger Hof drar mycket folk plus att STS alpresor har många centrala hotel i Badgastein så deet är en jäkla omväxling av folk hela tiden.
Jag har inte själv varit i St Anton men folk som varit där säger att Badgasetin har bättre men det är olika från perosn till person tycker jag eller hur.
Var har du sökt jobb någonstans???

Badgastein
Yeah right! Trodde att man hade koll på de flesta som säsongat senaste vintern. Men trots ett litet ställe är det uppenbart att man inte hinner med alla roliga människor.

Varför Bad Gastein?!? För att det är kul, party, gemenskap och skidåkning utan liftköer (förutom sportlovsveckorna). Man bara är och trivs.

Have fun!

Tillbaka
Topp