Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Bakåt volt på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 46077" data-attributes="member: 31400"><p>Så här gjorde jag:</p><p>1. gör det i vatten först.</p><p>Från 1 till 3 meters hopptorn. kasta dig bakåt.</p><p>Först kändes det konstigt och jag fegade ur när jag låg uppåner, men det gör ju inget det är ju på vatten.</p><p>Efter ett tag så kändes det bekvämt att ligga uppåner.</p><p>Sen hoppade jag från ettan och försökte trycka ifrån mycket uppåt och få en snabb volt.</p><p></p><p>2. Nu är det en lätt match, om det inte går så gå tillbaka till steg ett och öva.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 46077, member: 31400"] Så här gjorde jag: 1. gör det i vatten först. Från 1 till 3 meters hopptorn. kasta dig bakåt. Först kändes det konstigt och jag fegade ur när jag låg uppåner, men det gör ju inget det är ju på vatten. Efter ett tag så kändes det bekvämt att ligga uppåner. Sen hoppade jag från ettan och försökte trycka ifrån mycket uppåt och få en snabb volt. 2. Nu är det en lätt match, om det inte går så gå tillbaka till steg ett och öva. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Bakåt volt på studsmatta
Tillbaka
Topp