Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
bakåtvolt av saker!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="park_pojken" data-source="post: 252128" data-attributes="member: 63359"><p>hmm en sak jag vet att du inte ska göra e vad jag gjorde första gången, jag stog och funderade ungefär 10 min - en kvart, sen då jag bestämde mej för att prova(för att min kompis tyckte de va segt att kolla då jag stog å trampade) så tryckte jag ut sen fegade jag ut ungefär i halva volten å började blunda då när jag landade så flög jag med full fart in i en plankhög å skar upp ögonlocket, så första gången ska du göra det ner i nått mjukt,då de e ljust och det ska vara säkert om du flyger frammåt...då menar jag typ kudde eller massa snö så att allt är säkert! och du ska hellre överrotera än underrotera men helst ska du landa de cleant å gå där ifrån med applåder i bakgrunden!'</p><p></p><p>over and out/ park pojken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="park_pojken, post: 252128, member: 63359"] hmm en sak jag vet att du inte ska göra e vad jag gjorde första gången, jag stog och funderade ungefär 10 min - en kvart, sen då jag bestämde mej för att prova(för att min kompis tyckte de va segt att kolla då jag stog å trampade) så tryckte jag ut sen fegade jag ut ungefär i halva volten å började blunda då när jag landade så flög jag med full fart in i en plankhög å skar upp ögonlocket, så första gången ska du göra det ner i nått mjukt,då de e ljust och det ska vara säkert om du flyger frammåt...då menar jag typ kudde eller massa snö så att allt är säkert! och du ska hellre överrotera än underrotera men helst ska du landa de cleant å gå där ifrån med applåder i bakgrunden!' over and out/ park pojken [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
bakåtvolt av saker!
Tillbaka
Topp