Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Balans i luften...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 220674" data-attributes="member: 13429"><p>Det jag brukar försöka hålla i minnet är i ett dropp så föröker jag alltid att trycka ifrån i uthoppet, det kan kännas lite vemodigt då man gärna försöker att dämpa så det inte ska kännas lika högt men man tappar väldigt mycket balas på det då man inte får koll på sitt uthopp utan bara faller utför kanten. fallet kommer inte att bli så väldigt mycket högre och om vi ska vara ärliga så vill man ju att det ska bli högt och snyggt. Sedan återstår bara att dra upp knäna och fram med händerna så får den altför starka tyngdkraften sköta resten, skut ut benen och ta emot nedslaget så blir det bra... oftast</p><p></p><p>The NUN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 220674, member: 13429"] Det jag brukar försöka hålla i minnet är i ett dropp så föröker jag alltid att trycka ifrån i uthoppet, det kan kännas lite vemodigt då man gärna försöker att dämpa så det inte ska kännas lika högt men man tappar väldigt mycket balas på det då man inte får koll på sitt uthopp utan bara faller utför kanten. fallet kommer inte att bli så väldigt mycket högre och om vi ska vara ärliga så vill man ju att det ska bli högt och snyggt. Sedan återstår bara att dra upp knäna och fram med händerna så får den altför starka tyngdkraften sköta resten, skut ut benen och ta emot nedslaget så blir det bra... oftast The NUN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Balans i luften...
Tillbaka
Topp