Luuuthman Ny medlem 2003-10-03 Bandit B2 #1 Någon som har erfarenhet av skidan? hur den funkar i o bredvid pist, om twintipen är något att landa baklänges med m.m. omdömen o komentarer är välkomna
Någon som har erfarenhet av skidan? hur den funkar i o bredvid pist, om twintipen är något att landa baklänges med m.m. omdömen o komentarer är välkomna