Bandit B2

Luuuthman

Ny medlem
Bandit B2
Någon som har erfarenhet av skidan? hur den funkar i o bredvid pist, om twintipen är något att landa baklänges med m.m.

omdömen o komentarer är välkomna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp