Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Banff!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stabbingwestwardrules" data-source="post: 51964" data-attributes="member: 35159"><p>jag tycker ni ska välja nåt annat ställe i kanada istället om ni är ute efter lössnö, det snöar bara 5 meter i snitt i banff, medan flera andra ställen får 9... har varit på i whistler och fernie och det är inte så många som pratar om banff där. och om ni skulle få för er att ändra er vet jag inte riktigt vilken ort jag skulle rekommendera, dom är helt olika. whistler är stort, fint och dyrt, det gäller att vara där tidigt för det är jättesvårt att hitta boende. fernie är en liten håla i jämförelse med whistler men det är mycket billigare, lätt att hitta boende, kortare liftköer, fast berget ligger en bit ifrån byn så man måste lifta, ha bil eller så får man åka en buss som går mellan. det kryllar av svenskar i fernie. stort plus med whistler är att vancouver ligger i krokarna och vancouver är väldigt bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stabbingwestwardrules, post: 51964, member: 35159"] jag tycker ni ska välja nåt annat ställe i kanada istället om ni är ute efter lössnö, det snöar bara 5 meter i snitt i banff, medan flera andra ställen får 9... har varit på i whistler och fernie och det är inte så många som pratar om banff där. och om ni skulle få för er att ändra er vet jag inte riktigt vilken ort jag skulle rekommendera, dom är helt olika. whistler är stort, fint och dyrt, det gäller att vara där tidigt för det är jättesvårt att hitta boende. fernie är en liten håla i jämförelse med whistler men det är mycket billigare, lätt att hitta boende, kortare liftköer, fast berget ligger en bit ifrån byn så man måste lifta, ha bil eller så får man åka en buss som går mellan. det kryllar av svenskar i fernie. stort plus med whistler är att vancouver ligger i krokarna och vancouver är väldigt bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Banff!
Tillbaka
Topp