SophieO
Ny medlem
Banff!
Funderar på att åka till Banff 2-3 månader i vinter och undrar om det nån som har varit där en säsong och vet hur det är! Puder ska det ju finnas gott om, men hur är tex. möjligheterna att hika lite längre turer med stighudar, systemen (Banff, Lake Louise, Sunshine Village), priser, boende, stan etc etc. Har läst lite under "skidorter" men fick uppfattningen om att de flesta som skrivit där varit i Banff endast 1-2 veckor...? Åsikter och tips mottages gärna och snarast!!! 