Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
barjobb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 186550" data-attributes="member: 40931"><p>Jag tror att de svenska barerna brukar fixa folk i förväg. Ingen vidare exakt koll, men skriv till tex Dave_spruce, tror jag jobbat där... Alltså, vill du ha ett jobb där du får ligga med alla svenska turister kan det vara värt att vara ute i lite tid, annars tror jag det borde vara möjligt att hitta ett jobb i dec också. Men då gäller det att ligga i. Det är en anställningsperiod då, när arbetsgivarna inser att "Hoppsan. nu kommer snön, liftarna öppnar och det är snart julafton".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 186550, member: 40931"] Jag tror att de svenska barerna brukar fixa folk i förväg. Ingen vidare exakt koll, men skriv till tex Dave_spruce, tror jag jobbat där... Alltså, vill du ha ett jobb där du får ligga med alla svenska turister kan det vara värt att vara ute i lite tid, annars tror jag det borde vara möjligt att hitta ett jobb i dec också. Men då gäller det att ligga i. Det är en anställningsperiod då, när arbetsgivarna inser att "Hoppsan. nu kommer snön, liftarna öppnar och det är snart julafton". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
barjobb?
Tillbaka
Topp