Barnflicka till St Anton sökes, Vecka 9 o 10

rahldin

Ny medlem
Hej,

Vi är en familj med två barn, 6 o 8 år, som behöver barnflicka i St Anton vecka 9 o 10. Dvs 23 feb till 6 mars. Vi hade tänkt oss mån-fre kl 8:30 till 16:00. Skidåkning (och kanske lite snowboard?). Vi betalar 10 EUR/timme. Ser gärna sökanden med erfarenhet av barn.

Har ni tänkt att dina barn ska sitta inne med denna barnflickan och ni vara ute och åka eller ska dom åka med henne?

Jag hade inte gjort så här iaf.

Klart barnen skall åka skidor (eller snowboard). Vi hade samma upplägg förra året (men då en längre period). Det var toppen tyckte barnen.

tjena. jag är intresserad, skickades iväg ett mail men skriver lite här med. Har bra hand med barn, varit ledare för barn i innebandyn hemma så inga problem där. Åker både snowboard och skidor och har inga större problem ifall barnen skulle behöva hjälp att lära sig.

Är nere i St Anton nu, ifall ni vill kan ni ringa (+436769337855) men mail och här går lika bra, kollar den väl iallafall varannan dag!

Ha det gott!/Petter

Hej, är en tjej på 19 (snart 20) år. Jag åker ner till St Anton nu på tisdag för att göra säsong och jag är väldigt intresserad. Jag har åkt skidor sedan jag var väldigt liten och har även tävlat lite på senare år i puckelpist. Mina tidigare erfarenheter av barn är att jag har sommarjobbat på ett dagis, har även anordnat en kulturfestival med hjälp av och för ungdomar mellan 13-20 år.

Hör gärna av er; caroline_branzen@hotmail.com 070 489 69 63

Caroline

Tillbaka
Topp