Barnvaktshjälp i Verbier sökes

Mange75

Medlem
Är i Verbier 14 mars till 11 april och behöver barnvaktshjälp till vår dotter (10 månader) vissa kvällar och dagar under denna period.

Senast ändrad:
tjena är sugen på att hjälpa till... är redan här nere, säsongar men brist på pengar, och ställer gärna upp.
kan kontakta mej på 0767090691
//tobbe

Mange75 sa:
Är i Verbier 14 mars till 11 april och behöver barnvaktshjälp till vår dotter (10 månader) vissa kvällar och dagar under denna period.
Tja Mangan!

Kallt att ni vistas i Verbier under så lång tid med er nästan nyfödde!
Inget knäcker lite skön utförsåkning, såhär i mörkertimman.
Jag kan passa eran lilla plutt lite där nere om du vill.
Jag kommer att vistas i trakten lite då jag själv behöver
Öva lite på mina 360´s.
Jag är van vid att passa barn då jag själv har ca 9 stycken (lite utspridda över landet).
Har precis muckat ifrån kåken, efter att ha suttit inne i 3 år ( inget barnporrmål eller nåt =D ), och som du förstår så har jag en del åkning att “ta igen"?
Bli inte skrämd av att jag suttit i finkan då detta endast blev ett resultat av att jag valde ett dåligt sätt att finansiera min “endless summer", om du förstår vad jag menar!?
Jag är helt reko.
Jag fikar o sånt minst 18 gånger om året med mina ungar och vet därmed hur man tar hand om så telningar.
Adda mej om detta känns intressant!?

Vänligen

Bosse

evol1 sa:
Mange75 sa:
Tja Mangan!

Kallt att ni vistas i Verbier under så lång tid med er nästan nyfödde!
Inget knäcker lite skön utförsåkning, såhär i mörkertimman.
Jag kan passa eran lilla plutt lite där nere om du vill.
Jag kommer att vistas i trakten lite då jag själv behöver
Öva lite på mina 360´s.
Jag är van vid att passa barn då jag själv har ca 9 stycken (lite utspridda över landet).
Har precis muckat ifrån kåken, efter att ha suttit inne i 3 år ( inget barnporrmål eller nåt =D ), och som du förstår så har jag en del åkning att “ta igen"?
Bli inte skrämd av att jag suttit i finkan då detta endast blev ett resultat av att jag valde ett dåligt sätt att finansiera min “endless summer", om du förstår vad jag menar!?
Jag är helt reko.
Jag fikar o sånt minst 18 gånger om året med mina ungar och vet därmed hur man tar hand om så telningar.
Adda mej om detta känns intressant!?

Vänligen

Bosse
Klockren!!! :D haha

Tja Mange. Jag kommer vistas nere i Verbier hela säsongen och kan gärna hjälpa till.

Jag är 20 år och jobbar för närvarande på en förskola.

Hör av dig!

Oskarperson@hotmail.com

Tillbaka
Topp